Jo men det gick ju bra…

Haha, vilken rivig blogg-restart jag lyckades med! Höll i några dagar.. 

En liten catch-up:

Tävlingen gick bra! Jag red lagklassen på 8 fel – två pet. Det viktigaste var han HOPPADE, vi fick inget stop, första gången – kommer aldrig kunna beskriva känslan..
Resterande flickor red felfritt vilket gjorde Rättviks Ridklubb till det enda felfria laget och vi behövde därför inte rida någon omhoppning.

Efter tävlingen kändes Flash lite extra stel i ryggen än vad han har gjort förut. Jessica Tyskhagen kom ut och gjorde en akupunkturbehandling på honom. Han har sedan dess inte blivit riden – men jag har tömkört, longerat och jag ridit på Grålle med Flash i ledrep. Funkar kanon! Hans rygg känns i dagens läge bättre och jag red honom i förrigår, liten skritt och travtur i skogen och han kändes väldigt arbetsvillig! Det tar sig. Jessica får köra några omgångar till på honom, och Flash kommer därför att avstå från DIV 3 Omgång 2 nu den 25 i Leksand.

/Amanda

Lämna en kommentar